loading...
ترفند وتکنو لوژی
ads



آخرین ارسال های انجمن
عرفان ومحمد بازدید : 120 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی سرگرم کننده دانشمند و سگ برای اندروید   

                                                                                                                                           یک دانشمند دیوانه میخواد با موشک تمام میوه هایی که روی زمین ریخته شده است را جمع کند و شما باید به ان کمک کنید. در بازی Doc & Dog شما یک دانشمند هستید که باید ماموریت خود را انجام دهید و در این راه از مناطق پرخطر و موانع عبور نمایید. این دانشمند همراه با سگ خود هر چیزی را که بخواهد میتواند اختراع کند.

منبع از موبایل اول

عرفان ومحمد بازدید : 128 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی Taco Master : آشپزی و پختن غذا با سرآشپز تاکو

با در اختیار داشتن انواع مواد غذایی مثل سوسیس و کالباس و نیز ادویه جات در این بازی باید با سرآشپز تاکو غذا های خوشمزه ای درست کنید تا مشتریان در ازای آن به شما پول پرداخت کنند. این در حالی است که ۳ حالت برای بازی طراحی شده که می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید.

منبع از سایت موبایل اول

عرفان ومحمد بازدید : 110 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)


بازی دوچرخه سواری در کوهستان

شما در بازی Downhill Champion Lite باید در کوهستان به رقابت بپردازید و با حفظ تعادل و عبور از موانع خود را به خط پایان برسانید. بازی شامل ۱۲ مرحله مهیج است و برای اجرا نیاز به اتصال اینترنتی دارد.

منبع از موبایل اول

عرفان ومحمد بازدید : 241 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

نکته: گوگل کروم دارای ۳ نسخه beta و dev و stable می باشد. نسخه بتا نسخه آزمایشی بوده و نسخه dev نیز مربوط به نسخه توسعه دهندگان می باشد و ایده آل ترین انتخاب برای کاربران نیز نسخه stable یعنی نسخه نهایی و پایدار می باشد. دانلودها همیشه نسخه Stable را منتشر خواهد کرد.

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google Chrome سریعترین مرورگر دنیا Google Chrome 23.0.1271.95 Stable

عرفان ومحمد بازدید : 131 دوشنبه 12 فروردین 1392 نظرات (0)

 یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

مرورگر قدرتمند و سریع Mozilla Firefox 17.0

Mozilla Firefox مرورگر قدرتمند و سریع Mozilla Firefox 17.0

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    شما سطح فعالیت سایت را چگونه ارزیابی می کنید؟
    پیوندهای روزانه
    پیام مدیریت

    با سلام ما ورود شما را به این سایت تبریک می گوییم ان شا الله لحظات خوبی را در این سایت داشته باشید لطفا نظر بگذارید و حتی اگر دوست دارید می توانید در نظرتان پیشنهاد هم بدید(مثلا:بازی برای آندروید بیشتر بگذارید)وعضو سایت ما شوید.



    باتشکر مدیریت سایت

    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 41
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 1,715
  • بازدید کلی : 62,207